Saturday, January 3, 2009

Suprise From Denki Deejay

Како што ја започнуваме новата година, така ја започнуваме и новата ера на електронската музика. Па така ДЈ Денки Ви подготви едно изненадување на една многу популарна трака која беше пуштана од голем број светски дј-и. Тоа е траката "Steve Angello & Laidback Luke Vs Mobin Master ft. Robyn S - Show Me Love Vs Be (Hardwell Mix)". Hardwell постигна голем успех со мешањето на овие две песни што даваат една извонредна песна. Верувам дека песната им е позната на многу, исто така верувам дека и тие имаат позитивни критики за неа и сл. Но сега ДЈ Денки направи еден re-edit на оваа песна во свој прогресив стил и ви ја дава на располаѓање од 15-01-09 до 13-04-09. Подобро побрзајте бидејќи "количините се ограничени" :-)

Mobin Master feat. Robyn S - Show Me Love 2009 (Denki Deejay Master Be Remix)
(Песната ќе биде слободна за download на 15-01-09)

No comments:

Post a Comment